Ogólne warunki zakupów
Koszty dostawy
Za dostarczenie zamówień złożonych w sklepie internetowym orange.pl pobieramy opłatę:
- dostawa do Punktu DPD Pickup (punkt odbioru DPD Pickup lub automat paczkowy DPD Pickup Station) – 15,49 zł (12,59 zł + VAT)
- dostawa do Paczkomatu InPost - 16,99 zł (13,81 zł + VAT)
- dostawa Kurierem DPD - 19,99 zł (16,25 zł + VAT)
Opłatę pobieramy za dostawę urządzeń, akcesoriów, karty SIM oraz dokumentów przesłanych w formie papierowej.
Niektóre promocje i oferty mogą mieć inne opłaty za dostawę.
W salonie każdą przesyłkę możesz odebrać bezpłatnie.
Sposoby i moment płatności
- Za zakupy na orange.pl możesz zapłacić elektronicznie lub kurierowi przy odbiorze (kartą lub gotówką).
- Jeśli za zamówienie chcesz zapłacić kurierowi przy odbiorze – do opłaty za dostawę doliczymy dodatkowo 6,00 zł (4,88 zł + VAT).
Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT w trakcie przygotowania zamówienia do wysyłki.
Dostawa przesyłki
- przesyłkę możesz:
- odebrać w naszym salonie
- zlecić dostarczenie do Punktu DPD Pickup (punkt odbioru DPD Pickup lub automat paczkowy DPD Pickup Station)
- zlecić dostarczenie do Paczkomatu InPost
- zlecić do dostarczenia kurierem pod wskazany adres
- Jeśli towar jest w danym salonie, możesz go odebrać już chwilę po złożeniu zamówienia. Jeśli towaru w danym salonie nie ma, dostarczymy go, co zazwyczaj zajmuje nam do 2 dni roboczych. W każdym przypadku o możliwości odbioru w salonie zostaniesz poinformowany SMS-em. Zamówienie będzie oczekiwać na Ciebie maksymalnie 5 dni roboczych
- Przesyłki kierowane do DPD Pickup lub do automatu paczkowego DPD są dostarczane na terenie Polski przez firmę DPD. Średni czas dostawy wynosi do 1-3 dni robocze od złożenia zamówienia. W dniu podjęcia przesyłki przez DPD otrzymasz mail / SMS z informacją o numerze paczki oraz linkiem do śledzenia przesyłki bądź powiadomienie w aplikacji DPD Mobile. Możesz także kontaktować się z infolinią DPD pod numer dla klientów Orange - 22 577 55 10 lub ogólną infolinię DPD - 801 400 373
- Przesyłki do Paczkomatów InPost są dostarczane na terenie Polski przez firmę Inpost. Średni czas dostawy wynosi do 1-2 dni robocze od złożenia zamówienia. W dniu podjęcia przesyłki przez InPost otrzymasz mail / SMS bądź powiadomienie w aplikacji InPost Mobile z informacją o numerze paczki oraz linkiem do śledzenia przesyłki. Możesz także kontaktować się z Infolinią InPost - 722 444 000 lub 801 400 100
- Przesyłki kurierskie są doręczane na terenie Polski przez firmę DPD. Średni czas dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. W dniu podjęcia przesyłki przez firmę kurierską otrzymasz SMS-a, z telefonem do kuriera i kodem PIN potrzebnym do odbioru przesyłki. Możesz przełożyć termin dostawy i zarządzać swoją paczką korzystając z aplikacji DPD Mobile (https://mojapaczka.dpd.com.pl). Możesz także ustalić termin dostawy dzwoniąc na infolinię DPD pod numer dla klientów Orange - 22 577 55 10 lub ogólną infolinię DPD - 801 400 373.
Odbiór w salonie
rozwiń sekcję Odbiór w salonie zwiń sekcję Odbiór w salonieZamówienie
Składając zamówienie w Sklepie Internetowym na orange.pl wybierz opcję „odbiór w salonie”
Potwierdzenie
W momencie, gdy zamówiony towar będzie gotowy do odbioru i (w przypadku zakupu towaru wraz z umową telekomunikacyjną) przejdziesz pozytywnie przez proces weryfikacji, otrzymasz SMS lub e-mail o możliwości odbioru złożonego zamówienia w wybranym salonie Orange
Zabierz ze sobą
Do odbioru zamówienia potrzebny będzie numer zamówienia – znajdziesz go w SMS-ie.
Dla zakupów z umową telekomunikacyjną potrzebne będą także:
- dokument tożsamości z zamówienia: dowód osobisty, paszport lub kartę pobytu. Jeśli umowę zawarliśmy zdalnie i tylko odbierasz zakupiony towar – możesz pokazać dokument inny niż w zamówieniu. Czyli np. dowód zamiast paszportu lub odwrotnie.
- dowolny, opłacony rachunek (za wodę, prąd, gaz).
W salonie
W przypadku zakupów z umową telekomunikacyjną, możesz się raz jeszcze z nią zapoznać dopytując sprzedawcę o szczegóły. Opłaty dokonujesz w kasie salonu, chyba że uiściłeś ją wcześniej online (możliwe w części przypadków)
Po podpisaniu umowy
Po podpisaniu umowy otrzymasz pełną dokumentację obowiazującą dla danej oferty oraz telefon, modem lub tablet (jeśli dokonałeś zamówienia urządzenia)
Dostawa do punktu DPD Pickup
rozwiń sekcję dostawa do punktu DPD Pickup zwiń sekcję dostawa do punktu DPD PickupDostawa do automatu paczkowego DPD Pickup Station
Zamówienie
Składając zamówienie w Sklepie Internetowym na orange.pl wybierz opcję „dostawa automatem paczkowym DPD”. Przesyłki są dostarczane przez firmę DPD. W celu skorzystania z tej opcji dostawy należy zainstalować na swoim telefonie aplikację DPD Mobile i po jej pobraniu należy się zarejestrować, aby zyskać dostęp do panelu Klienta.
Termin dostawy
W dniu podjęcia przesyłki przez DPD otrzymasz w aplikacji DPD Mobile powiadomienie o możliwości odbioru przesyłki.
Czas dostawy
Średni czas dostawy wynosi od 1 do 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
Odbiór przesyłki
Paczkę możesz odebrać poprzez połączenie się za pomocą Bluetooth aplikacji mobilnej, zainstalowanej na telefonie, z automatem paczkowym i wciśnięciem przycisku „Otwórz skrytkę” w aplikacji mobilnej na telefonie. Automaty paczkowe umożliwiają odbiór paczek przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
- Wyjmij paczkę ze skrytki — w pobliżu automatu uruchom aplikację, wybierz paczkę do odebrania, a następnie otwórz skrytkę. Pamiętaj, żeby mieć włączony Bluetooth i być w odległości nie większej niż 2 metry od automatu.
- Zamknij skrytkę — po wyjęciu paczki zamknij skrytkę za pomocą aplikacji.
Dostawa do punktu odbioru DPD Pickup
Zamówienie
Składając zamówienie w Sklepie Internetowym na orange.pl wybierz opcję „dostawa do punktu DPD Pickup”. Przesyłki są dostarczane przez firmę DPD.
Termin dostawy
W dniu podjęcia przesyłki przez DPD otrzymasz mail/ SMS z informacją o numerze paczki oraz kodem PIN potrzebnym do odbioru przesyłki.
Czas dostawy
Średni czas dostawy wynosi od 1 do 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
Odbiór przesyłki
Przy odbiorze paczki podaj kod PIN potrzebny do odbioru przesyłki, który otrzymałeś na e-mail/SMS.
Dostawa do Paczkomatu InPost
rozwiń sekcję Dostawa do Paczkomatu InPost zwiń sekcję Dostawa do Paczkomatu InPostZamówienie
Składając zamówienie w Sklepie Internetowym na orange.pl wybierz opcję „dostawa paczkomatem”. Przesyłki są dostarczane przez firmę InPost.
Termin dostawy
W dniu podjęcia przesyłki przez InPost otrzymasz na podany adres mailowy / telefon kontaktowy @ / SMS-a z informacją o nr przesyłki oraz link do śledzenia statusu przesyłki na stronie InPost.
Czas dostawy
Średni czas dostawy wynosi do 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia
Odbiór przesyłki
Przy odbiorze paczki użyj kodu QR, do którego link otrzymasz w SMS lub wpisz na ekranie paczkomatu numer telefonu podany dla zamówienia oraz otrzymany 6 cyfrowy kod odbioru.
Dostawa kurierem
rozwiń sekcję Dostawa kurierem zwiń sekcję Dostawa kurieremZamówienie
Składając zamówienie w Sklepie Internetowym na orange.pl wybierz opcję „dostawa kurierem”. Przesyłki są dostarczane przez firmę kurierską DPD
Termin dostawy
W dniu podjęcia przesyłki przez firmę kurierską otrzymasz na podany telefon kontaktowy SMS-a z informacją o nr przesyłki, telefonem do kuriera doręczającego przesyłkę oraz linkiem do śledzenia statusu przesyłki na stronie DPD.
Zmiana terminu dostawy
Jeśli chcesz zmienić termin lub adres dostawy:
- 1. możesz zadzwonić do kuriera i poprosić o zmianę adresu lub terminu dostawy
- 2. poprzez stronę https://mojapaczka.dpd.com.pl/ - wystarczy wpisać numer przesyłki i kliknąć wygeneruj kod PIN. Kod zostanie przesyłany na numer wskazany jako kontakt dla kuriera. Po wpisaniu kodu z SMS można zmienić adres lub termin dostarczenia.
Należy pamiętać o tym, że zmiana może wydłużyć czas dostarczenia przesyłki.
- Zadzwoń na infolinie DPD pod dedykowanym numerem dla klientów Orange: 22 577 55 10
- Zadzwoń na ogólną infolinię DPD: 801 400 373
Czas dostawy
Średni czas dostawy wynosi od 2 do 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia
Odbiór przesyłki
Pamiętaj, by przy odbiorze przesyłki mieć przy sobie swój dowód osobisty
U kuriera
Przed podpisaniem umowy:
- Opłacasz kwotę pobrania
- Możesz rozpakować paczkę i zweryfikować jej zawartość przy kurierze
- W przypadku niezgodnosci spisujesz z kurierem protokół niezgodności
Po podpisaniu umowy
Po podpisaniu umowy otrzymasz pełną dokumentację obowiązującą dla danej oferty oraz telefon, modem lub tablet (jeśli dokonałeś zamówienia z urządzeniem)
Zwroty i reklamacje
Korzystając z zakupów w sklepie internetowym Orange, jako Klient Orange możesz odstąpić od umowy, bez podania przyczyn. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj.
Zamawiając na Orange.pl przysługuje Ci prawo do naprawy lub wymiany uszkodzonego towaru.
Przysługuje Ci prawo do:
-
odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi
Reklamując uszkodzony sprzęt, zgłoś się w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu,
do dowolnego salonu Orange. Podstawą do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi jest przedstawienie dokumentu pozwalającego sprzedawcy na identyfikację rodzaju, daty i miejsca sprzedaży reklamowanego towaru. Zazwyczaj jest to dowód zakupu sprzętu lub umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych lub ważna i prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna. Przysługuje Ci bezpłatna naprawa, wymiana sprzętu na nowy, wolny od wad, obniżenie ceny zakupu lub odstąpienie od umowy zakupu. Pamiętaj, że sprzedawcy przysługuje prawo do odmowy usunięcia niezgodności w sposób zaproponowany przez Klienta, gdy nie ma takiej możliwośći lub z uwagi na nadmierne koszty po stronie sprzedawcy.
Termin rozpatrzenia Twojego zgłoszenia to 14 dni kalendarzowych od daty przyjęcia reklamacji. - odstąpienia od umowy
Aby odstąpić od umowy należy złożyć jednoznaczne oświadczenie w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy (o świadczenie usług telekomunikacyjnych) lub od daty otrzymania towaru zakupionego w naszym sklepie. Zwrot towaru powinien nastąpić nie później niż w ciągu 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru. Orange może się wstrzymać ze zwrotem dokonanych przez Państwa płatności do czasu otrzymania towaru lub dowodu nadania przez Państwa przesyłki zwrotnej. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej za pośrednictwem sklepu Orange oraz zakupiony towar należy wysłać na adres:
Magazyn Centralny Orange Polska S.A.
„Odstąpienie”
Ołtarzew, ul. Południowa 2
05-850 Ożarów Mazowiecki - naprawy gwarancyjnej
Reklamując uszkodzony sprzęt, korzystając z naprawy gwarancyjnej zgłoś się
w ciągu 24 miesięcy lub w czasie określonym przez gwaranta, do dowolnie wybranego salonu Orange lub bezpośrednio do autoryzowanego serwisu producenta.
Twoja reklamacja zostanie przyjęta na podstawie dowodu zakupu (paragon, faktura) i karty gwarancyjnej.
W celu wystawienia duplikatu karty gwarancyjnej skontaktuj się z biurem obsługi Klienta 510 100 100. Przysługuje Ci naprawa lub wymiana sprzętu.
Pamiętaj, że o sposobie usunięcia wady decyduje gwarant.
Termin rozpatrzenia określony jest w karcie gwarancyjnej.
Regulamin zakupów
w sklepie internetowym
Orange.pl
W trakcie realizacji Twojego zamówienia nie ma możliwości zmiany wybranego telefonu lub warunków umowy. W celu rezygnacji wystarczy nie odebrać paczki od kuriera. Twoja odmowa zostanie zarejestrowana, po upływie maksymalnie 48 godzin będziesz mógł ponownie wypełnić formularz zamówienia.
Szczegółowy regulamin dostępny pod linkiem:
Pobierz regulamin zakupów
Status zamówienia
- informacje o statusie Twojego zamówienia będziesz otrzymywał na adres e-mail/telefon kontaktowy podany w trakcie składania zamówienia.
- W e-mailu potwierdzającym wysłanie zamówienia znajdziesz numer przesyłki i numer telefonu firmy kurierskiej.
Co zrobić ze zużytym sprzętem elektronicznym?
Jeśli masz u siebie zużyty sprzęt elektroniczny tego samego rodzaju, jak sprzęt, który od nas zamówiłeś, możemy go od Ciebie odebrać.
W zależności od tego, jaki sposób dostawy sprzętu zamówiłeś, odbiór zużytego sprzętu może wyglądać inaczej
Pamiętaj, że w każdej chwili możesz nieodpłatnie oddać zużyty sprzęt elektroniczny
(tego samego rodzaju, co sprzęt, który od nas odebrałeś)
- w najbliższym salonie Orange (listę salonów znajdziesz tutaj)
- w punkcie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego w Twojej gminie (adresy takich punktów Twoja gmina podaje na stronie internetowej urzędu gminy oraz w sposób zwyczajowo przyjęty).
Faktura na zagraniczny adres przy zakupie sprzętu
Drogi Kliencie, jeśli przy zakupie produktów bez abonamentu (np. telefonu, etui lub szkiełka) chcesz uzyskać fakturę, w której będzie wskazany adres zamieszkania poza Polską, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.
-
Wybierz produkty ze sklepu i dodaj je do koszyka
-
Wypełnij formularz z danymi zamawiającego
pamiętaj: podaj swoje imię i nazwisko oraz adres na erenie Polski np. adres dostawy, ponieważ sklep nie realizuje wysyłki za granicę -
Zaznacz obowiązkowe zgody na kolejnym kroku zamówienia, a następnie potwierdź złożenie zamówienia
-
Gdy otrzymasz zakupione produkty wraz z fakturą potwierdzającą zakup wystarczy, że przygotujesz notę korygującą
polski adres zamieszkania na adres zagraniczny -
Przygotowaną notę korygującą wyślij na adres mailowy: COK.SARDetal@orange.com
Poprawioną fakturę otrzymasz od nas na wskazany adres e-mail